Manual Therapy

Το Μanual Therapy είναι εξειδικευμένες τεχνικές κινητοποίησης, που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση και τη θεραπεία των αρθρώσεων, των μυών και των μαλακών ιστών σε όλο το σώμα. Το Manual Therapy στοχεύει στην αντιμετώπιση της αιτίας του προβλήματος και όχι απλώς του συμπτώματος.

Το Manual Therapy είναι μια εξειδικευμένη μορφή φυσικής θεραπείας, που παρέχεται με τα χέρια και όχι με μια συσκευή. Με το Manual Therapy, ο φυσικοθεραπευτής χρησιμοποιεί τα χέρια του για να ασκήσει πίεση στον μυϊκό ιστό και να κινητοποιήσει τις αρθρώσεις, σε μια προσπάθεια να αυξηθεί η κινητικότητα της άρθρωσης και να μειωθεί ο πόνος.

Οφέλη από το Manual Therapy

1. Αύξηση του εύρους της κίνησης
  2. Αλλαγή της λειτουργικότητας των μυών και βελτίωση της κίνησης
  3. Μείωση του πόνου
  4. Βελτίωση της κινητικότητας των ιστών
  5. Μείωση της διόγκωσης των μαλακών ιστών ή της φλεγμονής

Θεραπευτικές τεχνικές Manual Therapy έχουν πολύ καλά αποτελέσματα σε παθήσεις όπως:

1. Κήλες- προβολές μεσοσπονδυλίων δίσκων της Σπονδυλικής Στήλης
  2. Ριζίτιδες
  3. Σε παθήσεις άνω και κάτω άκρων

Τι να περιμένετε

Ο φυσικοθεραπευτής σας θα κάνει μια πλήρη αξιολόγηση, για να καθορίσει ποιος τύπος θεραπείας είναι κατάλληλος για εσάς. Οι τεχνικές θεραπείας με Manual Therapy μπορούν να περιλαμβάνουν εξειδικευμένες παθητικές τεχνικές, που εκτελούνται με μεταβαλλόμενες ταχύτητες και μεταβαλλόμενες δυνάμεις ανάλογα με το πρόβλημα του ασθενούς, για τη βελτίωση της κίνησης, τεχνικές μαλακών ιστών (διάφορες τεχνικές για τη μεταβολή της έντασης τόσο στον μυϊκό, όσο και στον συνδετικό ιστό) και χειρισμούς (κινητοποίηση μεγάλης ταχύτητας αλλά χαμηλού εύρους μιας άρθρωσης).

Μέσω του Manual Therapy ο εξειδικευμένος φυσικοθεραπευτής προσεγγίζει τον ασθενή με υπευθυνότητα, μέσω της κλινικής του σκέψης και αφού έχει γνώση του προβλήματος, οδηγεί τον ασθενή σε λύση των προβλημάτων του και επανένταξη του στις καθημερινές του δραστηριότητες.